26 Nisan 2012 Perşembe

Küçük Mucizeler Dükkanı-Debbie Macomber





      Birbirinden farklı dört güçlü kadın..Dört farklı hayat nasıl oluyor da mucizelerle aynı noktada birleşiyor?Herkesin kendi hayatından bir şeyler bulacağı çok güzel bir kitap.Hele ki sonlarına doğru inanmıyorum dedirten, elinizden bırakamayacağınız,sonunda pozitif hissedeceğiniz bir roman. Kitap bittikten sonra 'Bir Yumak Mutluluk' adlı ikinci kitabı koşa koşa almaya gideceksiniz garanti veriyorum. :)


      'Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim...'

2 yorum:

  1. elime aldığımdan beri bırakamıyorum gerçekten çok güzel biran önce diğer kitaplarını okumak istiyorum.Diğerleri hakkında yorumun nedir kitap perisi :)

    YanıtlaSil
  2. aynen bende okurken elimden bırakamıyordum. Çok anlamlar içeren güzel bir kitap. Diğer kitaplarla da ilgili elimden geldikçe yeni yorumlar yazıyorum. Takip etmeye devam :)

    YanıtlaSil