1 Mayıs 2012 Salı

Senden Başka Yok- Marian Keyes




                   Çok severek okuduğum, kitabın sonlarına doğru hiç tahmin edemeyeceğim olayların olduğu bir hikaye. Zaten ben böyle anlatımları seviyorum. Bir anda hiç tahmin etmediğiniz, yok artık dedirten türden şeyler. Öyle gizemli bir konusu var ki en küçük bir şey bile anlatmak istemiyorum. :) Kesin okumalısınız diyorum. Çok güzel çok çok çoookkk. :)

                  Anna her yerde Aidan'ı arar. New York'a dönmek istemesinin de sebebi budur. Fakat sanki Aidan  onunla tekrar temasa geçmekten kaçınıyor gibi... Gerisi size kalmış okuyun tatlım :)

                 'New York'a geri dönüp onu bulmak zorundaydım. Orada olmama ihtimali de vardı ama şansımı denemek zorundaydım. Çünkü tek bir şeyden emindim: Burada değildi.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder