2 Haziran 2012 Cumartesi

Fransız Kadınları Neden Yalnız Uyumaz- Jamie Cat Callan




                  Kitabın kapağı beni öyle etkiledi ki... Hele o puantiyeli ceket :)) fakat okurken sıkıntıdan patladım! Sonunda bitti çünkü kitapları yarım bırakamıyorum malesef.

                  Kitabın konusu gerçekten güzel. Hepimiz Fransız kadınlarının asilliğinden bahsetmişizdir zaten hep. O konuda tek lafım yok çok doğru şeyler yazılmış. Ama yazar döndürüp dolaştırıp aynı şeyleri tekrarlamış durmuş. Bu da bana okurken fenalık getirdi. Yinede iyimser olacağım. İçerik olarak gerçekten bayanların bilmesi gereken şeylerin anlatıldığını düşünüyorum. Son olarak size arka kapaktan bir kaç cümle yazayım kararı siz verin...

                  'Kitap dünyanın en usta aşıkları Fransızların, özellikle de oyunbaz Fransız kadınlarının aşk hayatlarının koridorlarında özel bir gezintiye çıkartıyor.'

                  'Fransız kadınların bir erkekle tek başına dışarı çıkmadıklarını biliyor muydunuz?'

                  'İçinizdeki tanrıçanın çok hoşuna gidecek!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder