15 Şubat 2013 Cuma

Bahçemde Yeşeren Umutlar - Debbie Macomber




           
                 Merhabalar efendiiiimmmm :)) Küçük Mucizeler Dükkanı serisinin üçüncü kitabı olan Bahçemde Yeşeren Umutlar yine pozitif enerji doluydu. :) Yazarımız her zamanki gibi okurlarına çok güzel dersler verdirtecek cinsten yazmış bu kitabını da. Kitabın yarısına kadar aslında sıkıldım ve serinin önceki kitaplarındaki yazış tarzına benzettim. Hatta serinin devamını okuyamayacağım galiba bile dedim. Fakat kitabın ortalarında Debbie çok güzel bağlamış hikayeyi. Seve seve merak ederek okudum kalan sayfalarımı.

                Çok güzel evliliği olan bir kadın Susannah. İki çocuğu vardır. Eşi çok mükemmel bir adamdır. Fakat geçmişinde yaşadığı aşkını unutamamaktadır. Belki de unutamamasının en büyük sebebi babasının yaptıklarıdır...

                Babası yeni ölmüştür. Aslında buna pek de üzüldüğü söylenemez. Çünkü gençliğinde ona yaşattıklarından dolayı Susannah babasından neredeyse nefret ediyordur. 

                Annesi ise, babasına yılların eskitemediği bir aşkla bağlıdır. Onun ölümü Vivian'ı tamamen sarsmıştır. Yaşlılığın getirdiği unutkanlığın üstüne bu olay Vivian'ı daha kötü yapar. Dolaşmaya çıktığında evinin yolunu unutur, komşularını ve yardımcısını kötüler. Kendi sakladığı şeyleri çalındı sanar. Bunları duyan Susannah daha fazla dayanamaz ve soluğu annesinin yanında alır. Gitmesinin bir sebebi de gençlik aşkı Jake'i aramaktır... Bir yandan annesini huzurevine yerleştirmeye çalışan Susannah bir yandan da evlenmeden önce yaşadığı şehrin keyfini çıkartır. Eski arkadaşlarıyla görüşür ve Jake'i bulmaya çalışır. Bunlar yetmezmiş gibi 17 yaşındaki ergen kızı kendi kafasına göre Susannah'nın yanına gelir :) Klasik anne-kız atışmalarını bolca anlatan kitap, okurken size gençliğinizi ve annenizle ilişkilerinizi hatırlatacak. 

               Hikaye öyle birbirine bağlı ki birini anlatsam devamı gelir. O yüzden ben susuyorum ve okumanızı tavsiye ediyorum. Keyifle okuyacağınıza eminim.

               Bol okumalı günler sizin olsun... Sevgilerimle :)

               

9 yorum:

  1. Çayda iyi görünüyor hee :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çay vazgeçilmezim hele sütlü oldum bayılırıımmm :))

      Sil
  2. Gerçekten çok güzel bir kitap ancak serinin devamı değil.Serinin üçüncü kitabı "Küçük Mucizeler Dükkanına Dönüş"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri içinde geçen ve öyle satılan bir kitap. Eğer kitabın sonuna dikkat ettiyseniz Mucizeler Dükkanı'na Dönüş'e Susannah karakterini bağlayan bir olay var. :)

      Sil
  3. Çokk güzel bi kitaptı gerçekten.. tadı damağımda kalmıştı ;) bende debbie macomber tutkunuyum .. Şuanda 'bir dilekle başladı her şey' adlı kitabını okuyorum hatta :) hem bir an evvel bitsin istiyorum hem de güzel hikayelerden kopmamak .. Büyülü kitaplar bunlar galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum kitaplar çok büyülü, çok renkli :)

      Sil
  4. Hadi bakalım sıradakiler gelsin ozamannn :))
    okuyalım güzelleşelimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsinn vallahi :)
      bir an önce bitseler de yenilerini alsak :))

      Sil
  5. merhaba ....sizi de listeme aldım büyük zevkle http://hayatkitap.blogspot.com/2013/05/cumartesi-ilk-10-en-kaliteli-kitap.html

    YanıtlaSil